Mentideres


Hola a tots! Sí ho sé, fa molt de temps que no deia res, però no és pas perquè no tingui res a dir eh? que la meva croada contraputa no ha acabat ni molt menys!

Avui m'he quedat clavada a la cadira quan he llegit aquesta noticia: "España conmueve a Europa: un país con 350 denuncias por maltrato FALSAS al DÍA". AL DÍA !!! Prop de 128.000 denúncies falses l'any !!!! A mi sincerament em repugna aquesta dada.

Em pot explicar algú com es pot ser tant mesquí com per fer-se passar per víctima de la violència només en benefici propi sabèn que li fotràs la vida enlaire a algú a qui suposadament has estimat? Només algú amb un nivell de putarranisme infinit és capaç d'aquestes coses. Putes zorres... tant de bó us apallissin de veritat !


6 comentaris:

  1. és propi d'una puta i d'una filla de la gran puta.

    jo sempre em plantejo que passaria si en una discussió, una dona em pega a mi i jo mi tornés... segurament s'em cauria el pèl i em deixarien el cul pelat a la presó

    ResponElimina
  2. Realment, n'hi ha que demanen una ablació a crits.

    ResponElimina
  3. No pot ser. Ha de ser un error de qui ha teclejat la notícia.

    ResponElimina
  4. més que n'hi haurà perquè aconsegueixen automàticament la nacionalitat.
    Però això no és motiu per voler que apallissin a ningú.

    ResponElimina